MARKIROVKALASH

Tovar markirovkasi — tovarga qo’llaniladigan noyob kodi. Markirovkalash tizimi tovarga individual kodni belgilash imkonini beradi. Ishlab chiqarilgan paytdan boshlab tovarning harakatlanishini kuzatish mumkin.

Rasmlar bilan ko’rinishlar.

Asosiy farqlar kod uzunligi va ma’lumotlarning mazmuni.

Sigaretlar pachkasi kod uzunligi 29 ta belgidan iborat (14 ta belgi tovar shtrix kodi, 7 ta belgi seriya raqami, 8 ta belgi tasdiqlash kodi ), sigaretlar bloki kod uzunligi 35 ta belgidan iborat.

Spirtli ichimlikni (shisha) kod uzunligi 31 ta belgi, pivo kod uzunligi 31 ta belgi, pivo qadoqni kod uzunligi 37 ta belgi.

Onlayn-NKM chekida shtrix kod va tovarning markirovkalash kodi chop etilishi kerak.

chek namunasi

Markirovkalash kodining boshida uni aniqlash uchun ushbu tovarning shtrix kodi mavjud. Markirovkalangan tovarni skanerlashda onlayn-NKM uning shtrix kodini ma’lumotlar bazasida topadi, u erda nom va agar narx bo’lsa oladi. Onlayn_NKM barcha kodni FMOga o’tkazishi kerak va shundan so’ng ushbu markalash kodi muomaladan chiqariladi.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Call Now Button